Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

colorfuldreams#dimitris#7yrs


8 σχόλια:

  1. Δημήτρη σκίζεις! Να πω για τα υπέροχα χρώματα? Για το γεωμετρικό σχέδιο? Για το φοβερό mark making? Μπραβο σου αγόρι μου! Ειναι απλά φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτρη, ΜΠΡΑΒΟ! Είναι τέλειο! Ο χρωματικός συνδυασμός, το σχέδιο, η προσοχή στη λεπτομέρεια... όλα υπέροχα! Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δημήτρη πολλά πολλά μπράβο! πραγματικά φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημήτρη λατρευω τα χρώματα που χρησιμοποίησες και κυρίως που έβαλες και τιτλο! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ααααα, εδώ έχουμε ευαισθησια και λογική σε μια εικόνα !! Γεωμετρία και φαντασία όπως μόνο ενα παιδί μπορεί να συνδιάσει !! Το αγαπώ, μπράβο σου Δημήτρη !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκια μου, σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια...ο Δημήτρης με εκπλήσσει ευχάριστα καθημερινά...είναι πολυπράγμων... ανυπομονώ να επιστρέψει από τις διακοπές και να του διαβάσώ ό,τι έχετε γράψει...είμαι πολύ περήφανη γι'αυτόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δημήτρη τι φανταστικό έργο τέχνης είναι αυτό;;; Μπράβο αγοράκι μου, έμοιασες της μανούλας στο ταλέντο :) Λατρεύω τίτλο πανέμορφα όνειρα!!!! Τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο σου Δημήτρη, είναι ένα πραγματικό έργο τέχνης!!! Μου αρέσει πολύ που έβαλες και τίτλο! Εϊσαι πραγματικός καλλιτέχνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή